Wpisujcie Wasze oceny filmów, które wyreżyserował.
1 - Wielkie kule ognia - 9 2 - Wielki luz - 6 3 - Do utraty tchu - 6 4 - Niewłaściwy człowiek - 5 ------------------------------------------- 5 - Więzy krwi - 3