Wpisujcie swoje propozycje...
1. Straszny dom - 6/10 2. Miasto cienia - 6/10 3. Chłopiec zwany Gwiazdką - 5/10 4. Pogromcy duchów: Imperium lodu - 5/10 5. Poltergeist - 4/10